PrintFrendly

2015. december 2., szerda

Novemberi cikk a helyi lapban

Biztosan emlékeztek még egy korábbi bejegyzésemre, amiben arról meséltem, hogy a helyi lapban kaptam egy lehetőséget a bemutatkozásra. (Ha lemaradtatok sem baj, itt olvashattok róla.)
Ezután a cikk után az a megtiszteltetés ért, hogy állandó rovatot szerkeszthetek a Hírmondóban.
Megjelent a novemberi szám, amiben egy recept bemutatása mellett arról is írok, hogy honnan ered a kelt tészta iránti rajongásom. 
A Facebookon is megtaláltok.

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok ,nagyon jó ez a cikk,további sok sikert kívánok neked!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok ,nagyon jó ez a cikk,további sok sikert kívánok neked!

    VálaszTörlés
  3. Szia, nagyon ügyes vagy (én ezt eddig is tudtam), én szinte minden nap benézek Hozzád.
    Gratulálok, további jó munkát, a recepteket pedig köszönöm, amiket Tőled kaptam!

    VálaszTörlés