PrintFrendly

2016. július 29., péntek

Csíkos tejbegríz pohárban


Ismertek olyan gyereket, aki nem szereti a tejbegrízt? Én igen. Próbálok trükkökhöz folyamodni, hogy legalább megkóstolja, hogy tudja, ránézésre mit nem szeret. Így született meg ez a csíkos finomság, amit pohárba adagoltunk. A lelkesedés és a kóstolás is megvolt, de továbbra sem a gyerek kedvence. Nekem így is, úgy is az egyik legkedvesebb édességem.
Hozzávalók 3 főre:
*5 dl tej
*1 csipet só
*5 ek búzadara
*4 ek cukor
*1 púpos ek cukrozatlan kakaópor

A tejet egy kis tálba a sóval felforraljuk.
Hozzáadjuk a búzadarát és a cukrot, majd kavargatva sűrűre főzzük.
A tejbegrízt két részre osztjuk úgy, hogy az 1/3-ához kakaóport keverünk.
Előkészített üvegpoharakba kanalazva rétegezzük.
Ha kihűlt, kakaóporral meghintve kínáljuk.

A Facebookon is megtaláltok.

Már Instagramon is fent vagyok.

3 megjegyzés:

  1. Micsoda tálalás! Én is szeretem a tejbegrízt, mindjárt készítek is egy adaggal.

    VálaszTörlés
  2. De megkivantam! Mi is nagyon szeretjük.
    Esetleg gyümölccsel (pl. darabolt banánnal keverve), vagy egy kakaós piskotara vajas- porcukros kremkent, tetejere keserű kakaoporral szorva sutikent probaltad már?
    Nalunk mindenhogy nyerő!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés